ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم ویدئو | علوی مقدم: ساماندهی ورزش مشهد، مطالبه مردمی و اقدام بزرگ شورای ششم بود
سرخط خبرها

آزادی ۱۲ هزار زندانی با پابند الکترونیک| تولید نسل پنجم پابند الکترونیک آغاز شد

  • کد خبر: ۱۳۹۹۳۴
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
آزادی ۱۲ هزار زندانی با پابند الکترونیک| تولید نسل پنجم پابند الکترونیک آغاز شد
مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان از تولید محصول جدیدی با نام «ردیاب الکترونیک انسان و اشیا» در این بنیاد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب برای ایجاد تلاشی همه‌جانبه از سوی تمامی ارکان و اجزای حاکمیت و فعالان عرصه تولید و اقتصاد به منظور سامان بخشی به وضعیت تولید کشور، برای هر سال عناوینی اقتصادی انتخاب می‌کنند، از این رو سال جاری به عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام گذاری شد.

بنیاد تعاون زندانیان هم به فراخر وظایف خود در دوران تحول و تعالی قوه قضائیه علاوه بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، تولید پابند الکترونیکی را مستقیما توسط شرکت خدمات الکترونیک حامی عدالت اغاز و این محصول را به عنوان یک کالای دانش بنیان به ثبت رساند.

به گفته مدیرعامل بنیاد تعاون زنیدانیان، هم‌اکنون ۱۲ هزار نفر از زندانیان کشور را با استفاده از ظرفیت قانونی و تحولی توسعه پابند الکترونیکی خارج از زندان‌های کشور مشغول گذراندن زندگی و ادامه کار و تلاش برای امرار معاش خانواده‌های شان هستند.

همچنین طبق تاکید مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان تا پایان آبان ماه سال جاری تعداد ۱۰ هزار پایند الکترونیکی جدید تولید و تحویل سازمان زندان‌ها شده و در انتظار صدور احکام قضایی برای زندانیان واجد شرایط است.

با این حال این بنیاد با تمرکز بر شعار سال و حرکت به سمت فعالیت‌های دانش بنیان، علی رغم استفاده از دانش بومی شده تولید پابند‌های الکترونیک، موفق به تولید محصول جدید دیگری با نام ردیاب الکترونیک انسان و اشیا شده است.

رحیم مطهرنژاد، مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان درباره دستاور جدید این بنیاد – ردیاب الکترونیک –  گفت: بنیاد تعاون زندانیان ردیاب الکترونیک انسان و اشیا را براساس فعالیت‌های دانش بنیان تولید کرده است. «ردیاب الکترونیک انسان و اشیا» به طور کامل ساخت داخل است و بومی سازی شده است.

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: در حال حاضر تولید «ردیاب الکترونیک انسان و اشیا» براساس دانش بومی در بنیاد آغاز شده است. این ردیاب‌ها برای ردیابی خودرو، موتور سیکلت، خودور‌های امدادی، آتش نشانی، اورژانش و محموله‌های صادراتی به کار گرفته می‌شود.

مطهرنژاد بیان کرد: به واقع این ردیاب می‌تواند یک محموله صادراتی را تا جایی که اپراتور‌های تلفن‌های همراه ایران به اصطلاح خط می‌دهد، ردیابی و رصد کند. «ردیاب الکترونیک انسان و اشیا» به راحتی می‌تواند خودرو‌ها را مورد رصد قرار دهد و حتی سرعت و توقف آن‌ها را روی مانیتوری به نمایش بگذارد.

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان تصریح کرد: همچنین «ردیاب الکترونیک انسان و اشیا» امکان نصب میکروفون داشته و این دستگاه الکترونیکی می‌تواند به راننده پیام داده و حتی صدا دریافت کند.

مطهرنژاد در زمینه ادامه همکاری بنیاد تعاون زندانیان با شرکت‌های دانش بنیان بیان کرد: به واسطه این تعامل ما در حال توسعه محصولات دانش بنیان هستیم. ما در حوزه‌هایی نظیر کشاورزی، باغداری، دامداری و صنعت از دانش بنیان‌ها کمک می‌گیرم که انشالله به زودی رخداد‌های عملی را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مدیر عامل نیاد تعاون زندانیان در پایان در زمینه تحولات در بخش تولید پایبند الکترونیک در بنیاد تعاون زندانیان تاکید کرد: ما در حال حاضر مشغول به تولید نسل پنجم پابند الکترونیکی در بنیاد تعاون زندانیان هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->